Права пациента и их семей
– Право на получение качественного лечения: соблюдение протоколов диагностики и лечения. Предоставление профильных квалифицированных специалистов.
– Право на информацию: о диагнозе, лечении, стоимости, альтернативах, последствиях, осложнениях, информированные согласия пациентов.
– Право на конфиденциальность и приватность информации
– Право на тактичное и уважительное отношение
– Право на учет языковых, религиозныхи культурных ценностей
– Право на физическую защиту и защиту имущества
– Право на соответствующую оценку болевого синдрома
– Право на выражение жалоб и разрешение конфликтов: ящики обращений, анкетирование, служба поддержки пациента и внутренного аудита.
НАУҚАСТЫ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ ҚАДАҒАЛАУ ҚЫЗМЕТІ
ШЖҚ КМК «АТЫРАУ ҚАЛАЛЫҚ ПЕРЗЕНТХАНАСЫ»
АТЫРАУ ҚАЛАСЫ
Науқасты қолдау қызметінің мақсаты мен міндеті – халыққа медициналық көмек көрсету барысында туындайтын мәселерді табу,шешу және көрсетілген көмектің сапасын арттыру.
Егерде Сіз :
– көрсетілген медициналық көмектің сапасына көңіліңіз толмаған жағдайда;
– медициналық қызметкерлер жағынан өрескелдік байқасаңыз;
– тегін медициналық көмектің кепілді көлем аясында көрсетілген қызмет үшін медициналық қызметкерлер тарапынан ақша сұрау фактісімен кездезсеңіз;
– сондай – ақ медициналық жәрдемнің сапасы мен тәртібіне байланысты сұрақтарыңыз немесе ұсыныстарыңыз болса Сіз міндетті түрде « Науқасты қолдау қызметіне » хабарласыңыз.
Сіз, өтінішіңізді, арыз шағымыңызды немесе медициналық көмектің сапасын арттыруға бағытталған ұсыныстарыңызды, жазбаша түрде, өз байланыс деректеріңізді ( аты – жөніңіз, мекен – жайыңыз бен телефон нөмеріңізді) көрсетіп әкімшілік бөлімі , қабылдау бөлмі, « Шағымдар мен ұсыныстар» жәшіктеріне қалдыруыңызға, http://www.atyraugorroddom.kz/ сайтына, 46-74-89, 46-71-53 нөмерлеріне телефон шалып болмаса, орталықтандырылған CALL орталыққа 98-02-92телефон шалуға, Науқасты қолдау және ішкі қадағалау қызметі бөлмесіне ( 2- қабат) тікелей келіп қалдыруыңызға болады.
Сондай – ақ стационарлық пациенттер әр бөлімшеде орналасқан « шағымдар мен ұсыныстар кітабына » өз пікірлеріңіз бен ұсыныстарыңызды қалдыра аласыз. Сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты насихаттау бойынша Ұлттық бюроның біріңғай нөмірі 1424 Call хабарласа аласыз.
Науқасты қолдау қызметі Сіздің өтінішіңізді жан-жақты, қажет болған жағдайда кешенді түрде « пациенттің » қатысуымен қарап, 5 күн ішінде Сізге жауап жібереді.
Медициналық көмектің сапасы мен тәртібін жақсартуға бағытталған Сіздің пікірлеріңіз бен тілектеріңіз Біз үшін өте маңызды және Сізге алғысымызды білдіреміз.
« Науқасты қолдау және ішкі бақылау қызметі » – перзентхананың 2 – қабатында орналасқан.
Сізге көмек көрсетеді:
Тойбазаров Азамат Сакенович – «Науқасты қолдау және ішкі қадағалу қызметі» басшысы
Барлық бөлімшелерде науқастардың қанағаттанушылығын бағалау мақсатында сауалнама жүргізіледі. Сауалнамаға нақты, шынайы жауап берулеріңіз сұралады.
Сауалнама
- 1. Сіздің жасыңыз:
1) 18 жасқа дейін
2) 18-39 жас
3) 40-60 жас
4) 60 жастан жоғары
- 2. Сіздің әлеуметтік статусыңыз (бірнеше жауап беруге болады):
1) Жұмыс істеймін
2) Жұмыссызбын
3) Оқушымын
4) Зейнеткермін
5) Мүгедекпін
6) Басқа
- 3. Сіз осы стационарды еркін таңдау құқығы бойынша таңдадыңыз ба?
1) Иә
2) Жоқ
3) Шұғыл түрде түстім
- 4. Сіз стационарға түскен кезден бастап қабылдау бөлімшесінің дәрігері тексеріп-қарауды бастағанға дейін қанша уақыт күттіңіз?
1) 30 минутқа дейін
2) 1 сағатқа дейін
3) 1 сағаттан артық
4) 2 сағаттан артық
5) Дәрігер тексеріп-қарауды түскен кезден бастады
- 5. Сіз стационарға көрсетілген медициналық көмекке қанағаттандыңыз ба?
1) Иә
2) Толық емес
3) Жоқ
- 6. Стационарда емделуге жолдама алғаннан бастап емдеуге жатқызуға дейін қанша уақыт өтті (жоспарлы тәртіппен стационарлық емдеуге түскен пациенттер үшін)
1) 3 күнге дейін
2) 10 күнге дейін
3) 20 күнге дейін
4) 20 күннен астам
- 7. Стационарда тағайындалған дәрілік заттарды өз есебіңізден алуға тура келген оқиғалар болды ма?
1) Әрқашан десе болады
2) Кейде
3) Жоқ
- 8. Стационарда қандай да бір диагностикалық зерттеулер үшін ақы төлеуге тура келген оқиғалар болды ма?
1) Әрқашан десе болады
2) Кейде
3) Жоқ
- 9. Стационарда қандай да бір емдік манипуляциялар (операциялар) үшін ақы төлеуге тура келген оқиғалар болды ма?
1) Әрқашан десе болады
2) Кейде
3) Жоқ
- 10. Сізді емдеуші дәрігеріңіздің біліктілік (кәсіби) деңгейі қанағаттандыра ма?
1) Иә
2) Толық емес
3) Жоқ
- 11. Сізді емдеуші акушер, медбикелердің біліктілік (кәсіби) деңгейі қанағаттандыра ма?
1) Иә
2) Толық емес
3) Жоқ
- 12. Стационар жұмысын ұйымдастыру және медициналық көмек көрсету сапасын жетілдіру бойынша Өзіңіздің ескертулеріңізді, тілектеріңізді, ұсыныстарыңызды көрсетіңіз: